عمارت حاکم ساوه

https://emarathakem.uspace.ir/

اطلاعات اقامتگاه

اقامتگاه سنتی عمارت حاکم در استان مرکزی، شهر ساوه، آزادی 28، فردوس 38، پلاک 30 واقع شده است. عمارت تاریخی حاکم متعلق به عصر تیموریان است و به سبب برخورداری از معماری و فضایی منحصر به فرد گردشگران و تاریخ نگاران بسیاری را پذیرا می باشد.

درباره اقامتگاه

اقامتگاه سنتی عمارت حاکم دارای 11 باب اتاق به صورت 2 اتاق یک تخته،  1 اتاق دو تخته، 3 اتاق سه تخته، 1 اتاق 6 تخته و 4 اتاق سه نفره می باشد و در مجموع امکان اسکان و پذیرایی از حداکثر 31  گردشگر را دارد. 3 اتاق سه تخته و 1 اتاق 6 تخته دارای سرویس بهداشتی (توالت فرنگی) و حمام اختصاصی می باشند و مابقی اتاق ها فاقد سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و توالت فرنگی) و حمام اختصاصی می باشند و مسافرین محترم باید از سرویس بهداشتی (توالت ایرانی و توالت فرنگی) و حمام داخل مجموعه به صورت مشترک استفاده نمایند. این عمارت زیبا با فضایی سنتی محیطی دنج و آرام را در شهر ساوه برای گردشگران عزیز فراهم کرده است تا اوقات خوش و ماندگاری را در کنار عزیزانشان تجربه کنند.

امکانات و خدمات ارائه شده

در رستوران اقامتگاه سنتی عمارت حاکم انواع غذاهای سنتی و محلی نظیر آبگوشت، قیمه، قرمه، کباب، مرغ و جوجه طبخ می شود که مسافرین محترم می توانند با هماهنگی قبلی با پرسنل مجموعه غذای مورد نظر خود را سفارش دهند و از طعم متفاوت و بی نظیر آن لذت ببرند. از دیگه خدماتی که این اقامتگاه تاریخی برای رفاه گردشگران در نظر گرفته است می توان پارکینگ اختصاصی غیرمسقف، سیستم گرمایش کرسی، بخاری برقی، شوفاژ سیستم سرمایش کولر آبی و کولر گازی و راهنمای محلی را نام برد.

موقعیت جغرافیایی

اقامتگاه سنتی عمارت حاکم در شهر ساوه در فاصله 163 کیلومتری مرکز استان (اراک) واقع شده است و در فصل بهار و پاییز پذیرای گردشگران بسیاری می باشد.

جاذبه گردشگری

 چشمه بالقلو، آبشار هندس،آبشار آقچه قلعه، دیاچه مصنوعی ساوه، قلعه دختر، شهر زیر زمینی آوه، مسجد جامع ساوه، پل سرخده، گنبد چهار سوق، قلعه آردمین، بام ساوه، کلیسای چنانچی علیا، قلعه تاریخی الویر، غار آقداش، پارک جنگلی شهید چمران، منطقه گردشگری روستاهای سنگستان و خلیفه کندی، روستای گردشگری ساوه و بازار تاریخی ساوه بخشی از زیبایی های چشم نواز و پرطرفدار این دیار می باشد که سبب حضور گردشگران بسیاری در منطقه شده است. 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها