دکتر احمد قاسملونیا دانشیار دانشکده مهندسی شولیچ . کانادا 


 دکتر احمد قاسملونیا دانشیار دانشکده مهندسی شولیچ . کانادا

دانشیار (تدریس)

دانشکده مهندسی شولیچ، گروه مهندسی مکانیک و ساخت و ساز

پست الکترونیک

ahmad.ghasemloonia@ucalgary.ca

پیشینه تحصیلی

کارشناسی مهندسی مکانیک، دانشگاه تبریز، 1382

کارشناس ارشد مهندسی مکانیک، دانشگاه تربیت مدرس، ۱۳۸۵

دکتری مهندسی مکانیک، دانشگاه مموریال نیوفاندلند، 2013

دانشجوی فوق دکتری، فناوری تصویربرداری زیرسطحی، 2014

پژوهشگر فوق دکترا، پروژه neuroArm، 2016
زندگینامه

دکتر احمد قاسملونیا لیسانس مهندسی مکانیک خود را در سال 1382 از دانشگاه تبریز و کارشناسی ارشد مکانیک کاربردی را از دانشگاه تربیت مدرس در سال 1385 با گرایش پژوهشی پایش وضعیت ارتعاش و تشخیص عیب دریافت کرد. او بین سال‌های 2003 تا 2009 به عنوان مهندس فنی، مهندس کنترل کیفیت و تحلیلگر ارتعاش در TSA، پارس خزر، ساپکو و گروه مپنا خدمت کرد.

دکتر قاسملونیا دکترای خود را در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه مموریال نیوفاندلند دریافت کرد و در سال 1392 با درجه ممتاز در گرایش ارتعاشات سازه فارغ التحصیل شد. پس از اتمام دکترای خود، او یک فلوشیپ صنعتی پسا دکتری در فناوری تصویربرداری زیرسطحی در زمینه امکان سنجی حفاری غارهای نمکی در نیوفاندلند داشت.

در سال 2014، او به عنوان یک محقق فوق دکترا به پروژه neuroArm در دانشگاه کلگری پیوست، جایی که او در پروژه های تحقیقاتی مهندسی پزشکی (طراحی ابزار جراحی، تجزیه و تحلیل ارتعاش سلولی، شبیه سازی ارتعاش در تمرینات جراحی و ارزیابی مهارت های جراحی با استفاده از کیفیت حرکت) کار کرد. او قبل از پیوستن به دپارتمان مهندسی مکانیک در دانشگاه کلگری، در سال 2013 در دانشگاه مموریال و در سال 2015 و 2016 در دانشگاه کلگری سخنرانی کرد.

دکتر قاسملونیا یک مهندس حرفه ای (P.Eng.) ثبت شده در آلبرتا است و دروسی در زمینه دینامیک و ارتعاشات تدریس می کند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها